طراحی منحصربه‌ فرد

طراحی منحصربه‌ فرد

اصول طراحی صنعتی، حفظ تعادل، استحکام و کیفیت، با زیبایی ظاهر محصول

حفاظت از لپ تاپ

میز لپ تاپ از گرم شدن بیش از حد لپ تاپ جلوگیری و موجب افزایش طول عمر لپ تاپ و باطری آن می شود

کاملا استاندارد

کار با لپ تاپ در مدت طولانی و بدون خستگی و عدم  ایجاد عوارض جسمی

تنوع در مدل

ارائه این محصول در دو مدل بدون فن و دارای فن احترام به سلیقه مصرف کننده هست

آخرین تولیدات ما

مدل های مختلف را مشاهده کنید و همین امروز خریداری نمایید

ویژگی های دیگر میز لپ تاپ را مشاهده کنید

سبک، کم جا و قابل حمل

میز لپ تاپ تاوا بسیار سبک و در عین حال محکم ساخته شده است. طراحی میز به صورتی هست که به راحتی قابل باز و بسته شدن هست  و حمل آن نیز راحت و آسان می باشد.

راست دست هستید یا چپ دست؟

تفاوتی ندارد! قابلیت جابجایی جا ماوس لپ تاپ باعث میشود که هم افراد راست دست و هم افراد چپ دست بتوانند با استفاده از این میز به راحتی از لپ تاپ استفاده کنند.

بهترین هدیه برای کاربران لپ تاپ

با توجه به بهبود قابل توجه شرایط کار با لپ تاپ و کمک به حفظ سلامت کاربر، این میز یک هدیه ارزشمند برای افرادی است که دوستشان دارید و سلامتشان برای شما مهم است.

قابلیت تبدیل شدن به کول پد

مدل های دارای فن با ایجاد گردش هوا موجب خنک شدن لپ تاپ و افزایش طول عمر آن می‌گردد

قابل استفاده در هر مکان

قابلیت تنظیم ارتفاع پایه میز و شیب صفحه لپ تاپ به همراه انواع صندلی، مبل و تخت در بهترین و راحت ترین حالت ها می توان از آن استفاده کرد.

ضمانت برگشت وجه

استفاده از مواد اولیه مرغوب و تولید علمی محصول در مهین عزیزمان، کیفیتی منحصر به ‌فرد را به ارمغان آورده

میز لپ تاپ
میز لپ تاپ

چرا میز حرفه ای لپ تاپ ؟

مشکلات ناشی از استفاده از لپ تاپ بر روی میزهای نامناسب، اختلالات و خطرات استفاده از لپ تاپ بر روی پا و صدمات جبران ناپذیری که بر اثر استفاده ناصحیح از لپ تاپ بر سلامت کاربران وارد میشود، نیاز به داشتن میز لپ تاپ تخصصی و حرفه ای را بیش از پیش نمایان میسازد. میز لب تاب تولید شرکت تاوا طرح مبتکران کمک میکند از آسیب های سلامتی که به دلیل موقعیت بدنی اشتباه هنگام استفاده از لپ‌تاپ بوجود می‌آید، جلوگیری گردد.

این میز به گونه ای طراحی شده است که ارتفاع پایه لپ تاپ و همچنین شیب قرارگیری آن قابل تنظیم است و بهترین حالت قرارگیری بدن را برای کاربر لپ تاپ فراهم آورده و در نتیجه، کاربر با استفاده مداوم و طولانی مدت از لپ‌تاپ، دیگر احساس خستگی و درد در نواحی کمر، گردن و مچ دست ها نخواهد داشت و سلامت وی به خطر نخواهد افتاد.

این میز راحتی و آرامش را هنگام کار با لپ تاپ برایتان به ارمغان می آورد. خرید این میز سرمایه گذاری بسیار کوچک برای داشتن ارزش بزرگ سلامتی و لذت بردن از کار با لپ‌تاپ میباشد. امیدواریم با ارائه این محصول، در سلامتی شما عزیزان نقشی مثبت داشته باشیم.

مدل های مختلف را مشاهده کنید و همین امروز خریداری نمایید

فروشگاه
حساب کاربری
0
سبد خرید
تماس با ما
مقالات